top of page
תמונת הסופר/תעופר יאיר

19.10.2020 יום היסטורי בנתב"ג


דברים שרואים מכאן רואים אחרת משם".. כמה רגעים של אושר ונחת במדינה שטופת הקורונרע והבליל הבלתי פוסק מנקר האוזניים והעיניים המגיע מכל שופרי המדיה האפשריים ועוטף אותנו בבועה של חוסר אונים וחרדה על גווניה הרבים.


נפלא היה להתנתק מכל הנ"ל לקום דרוך ב 05:00 בבוקר, לארוז את המצלמות, להגיע עם אור ראשון לנתב"ג ולחזות בהיסטוריה משיקה בעדנה רבה את כנפיה. במקרה זה הכנפיים עשויות סגסוגת קלת משקל מלאות דלק סילוני ומחוברות אל גוף מוארך ירקרק של בואינג 787 דרימליינר של איחוד האמירויות.

בעצם Greenliner, דגם ניסיוני כמוהו עשרות בודדות בעולם בלבד, הפולט כמות מופחתת של CO2.

האמירתים אפילו דאגו לא ללכלך כאן יותר מידי..


נפלא היה לפגוש בחברים החדשים שלנו מאיחוד האמירויות נוחתים בטיסה מסחרית ראשונה של חברת ETIHAD המדורגת גבוה בסולם חברות התעופה הבינלאומיות.

צילמתי ללא הפסקה מנסה לשמר את הרגע, להאמין למה שהעיניים רואות.. להרגיש עוד מהטוב הנדיר הזה, לרצות לתת לקברניט איזו צ'פחה ידידותית ולדבר איתו ועם כולם על העתיד, על הלך הרוח באיחוד האמירויות על התרבות, המוסיקה, האהבות.


דיברנו אבל סיכמנו במבט לדחות את עניין הצ'פחות לפעם הבאה ולשמור על ממלכתיות..

אם לשפוט רק לפי היום הזה, צפוייה לנו ידידות קרובה וחמה. דיברו איתנו בחום ובאופן בלתי אמצעי, נחמדים לאללה האמירתים האלה, ואנחנו בכלל לא ידענו שהם כאלה..


כשלוש שעות בלבד שהה המטוס על צוותו בנתב"ג, כשהמריא חזרה לאבו-דאבי ובבטנו עשרות רבים של ישראלים, היה לי ברור שטיסות רבות יגיעו אחריה, אבל אף אחת לא תהיה כמוה..

טסתי לאולפן וישבתי לערוך את הסרטון, מקווה שאצליח להעביר את האווירה באופן אמתי ככל האפשר.

אפשר לומר בביטחון כי נשאר טעם של עוד.

לידיעת החברים בסעודיה, סודן, מרוקו ועוד רבות.. מחכים לכם כאן.. יהיה פה שמח..יאללה..

עופר יאיר


211 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page